Woensdag 15 juli 2009

Ik zei het vorige week al een keer dat ik me begin af te vragen wanneer het een keertje op houdt met voor de wind gaan maar net dus ff een flinke domper op alle feestvreugde. Mijn tante belde net dat mijn opa vanmorgen is opgenomen met een hersenbloeding. Ze waren nu nog met onderzoeken bezig maar het ziet er allemaal niet goed uit. Morgen is ie jarig en dan zouden we met zn allen naar Alphen gaan. Nu gaan we dus een dag eerder maar de aanleiding is zwaar klote.

Gelukkig was Jordy hier nog en die heeft gelijk Zwolle gebeld dat ze het een paar dagen zonder hem moeten doen. Vind ik zo lief van hem. Zonder dat ik wat gevraagd heb, doet ie dat gewoon. Geen discussie mogelijk, hij gaat gewoon mee. Er stromen wat traantjes over mn toetsenbord nu geloof ik. Ik hou jullie op de hoogte.

Over meppelonie19

A sort of weird dutch guy who doesn't settle for a piece of sky but uses his wings to fly and discover
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie